donderdag 13 juni 2013

"Praatje over de Schutting" door E. Geurts en I. Muijs

..


.
Interview  E. Geurts over BPL en I. Muijs over VVD        klik hier

Luister goed wat men zegt en beloofd want dat kan van voordeel zijn wanneer U 2014 wel of niet gaat stemmen en op wie.?

het tijdstip van de eerstvolgende afrekening van hun beloften en daden.


Hr E Geurts en mevr I Muijs vergeet in tv interview dat er Links en Rechts van de Buitenrring in Parkstad er een strook van 400m (totaal 800m breed) een stikstof en fijnstofdeken wordt "uitgestrooid" 24 uur/dag over alle Parkstad woonwijken/natuurgebieden waar de BPL door en langs loopt. (Zie rapport provincie).


Dus Brunssum wordt in zijn geheel overspoeld met deze milieu belasting (sterk afhankelijk van de windrichting) , dus ook de door hem genoemde 3-4 straten worden niet gespaard. Bovendien zal het nieuwe zorgcentrum na opening in 2014 ook voor extra lokaal verkeer op de 3-4 straten zorgdragen zonder BPL.

Hij heeft goede dossierkennis................. zegt ie.

Laat hem dan ook de brunsummers maar in de Btikke Oave in detail met bewijs gegevens vertellen.

Hoe zij in de toekomst van hun woning naar het werk ,school,supermarkt,zorgcentrum,en vrienden moet rijden vanuit hun woonwijk over welke straten  ( inkl aangelegde BPL) .

En dan moet hij niet vergeten dat het meest van de bovengenoemde bestemmingen v.v. zich op korte afstand van zijn of haar woning bevinden.En dat een mens steeds de makkelijkste en ingwortelde routes gebruikt dus ook over de door hem genoemde zwaar verkeersbelaste straten. Want de aanzuigende werking voor verkeeer aan het Zorgcentra ( opening 2014)dat bewust door E Geurts is aangelegd bij de rotonde Rimburgerweg-PrinsHendriklaan zal niet bijdragen aan een vermindering van het reeds aanwezige verkeer. Vergeet dan niet dat praktisch alle bestaande en nieuwe scholen in Treebeek en Kerkeveld, Langeberg  Brunssum Noord ook een regelmatige verkeerstroom oproepen.

leg de burgers dan ook maar eens goed uit hoe zij na aanleg van de Buitenring vanuit hun wijk moeten rijden om de dichtsbijzijnde op- en afrit te vinden, laat hij dan maar met de stedebouwkundige en verkeersdeskundige van de gemeente maar eens buigen over de verkeersstromen die daarbij ontstaan en door welke straten deze niet en wel lopen.Vergeet dan niet het reguliere verkeer van RD4, bus en werkverkeer hierin mee te nemen.

Mogelijk ziet hij dan dat zijn argumenten in het bovenstaande interview gebakken lucht of  slechts emotioneel of uit politieke belangen zijn uitgesproken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten